2014年5月16日星期五

終於做咗

一直懶懶閒,不想將yahoo blog既備份匯入blogger,因為睇過其他達人既經驗之談,似乎有點煩。

今晚終於的起心肝攪掂佢,原來過程非常容易,只有5個steps。

  1. 去wordpress.com開個account
  2. 將備份既txt file匯入
  3. 再匯出
  4. 去wordpress2blogger將個file convert成blogger可接受既format
  5. 去blogger匯入
完成,只有兩篇文章變成怪獸字,要修正都唔難,只要去備份既articles folder入面搵番嗰篇文章出嚟,然後copy & past就攪掂。

幸好我只有8x篇文章,而且2007年開始我已經使用picasa,所以只有2006東北遊的相片是放在yahoo blog內。

更加幸運的是,係未跟隨其他達人轉換相片link的做法時,先將所有文章匯入wordpress看看,發現東北遊的相片仍然可見,省卻了繁複的手續。

如以下這個例子,只要將紅色這段作網址輸入,相片仍會出現,但它跟達人所寫的又沒有什麼大分別,真是匪夷所思。
img src="http://blog.yimg.com/3/.HncSGx7s582xz8tW.WcQIRLiKqdBsngpZiWq3TMXmI3aUUhaQna.A--/31/l/dGehV3ujo8hAe6KyqhldkQ.jpg"


這件是我吃過最好吃的北寄貝壽司

4 則留言:

  1. 終於攪掂喇...家下yahoo好似將D相放咗係另外一個位,所以唔洗自己轉網址,方便好多

    回覆刪除