2011年12月6日星期二

緣起

忘了多少年前開始,I君幾乎都是我的出遊旅伴。可是,自從08年走了一轉日本看了櫻花後,她便因為父親健康問題而放棄了往後的出遊行動。連帶我,亦因為少了旅伴而沉寂了兩年多。實因旅伴難求,放假、駛錢、興趣、家庭等等都是難求的原因。



2010年終於靜極思動,決定單獨旅遊。有了這個決定,便開始積極尋找地方。初時想去日本,又怕單獨一人不習慣,決定第一次還是去華人聚集的地方好了。大約10月左右,給我發現了「2010台北國際花卉博覽會」即將舉行,便立即check假、check機位、check酒店等等。同時,狂看台灣達人的遊記,以及在地人的飲食觀光推介。



最後,訂定12 Dec出發,18 Dec回程。上網訂了港龍航空的來回機票,票價$1930。酒店方面,就選了近年港人熱推的新驛旅店台北車站前站店,貪其方便。首5晚住Standard Room,每晚NT$1690;最後1晚因為Standard Room已滿,所以改住Double Room,每晚NT$2080



Yeah!我又去旅行喇。


1 則留言:

  1. 我只試過一次自己一個人去旅遊,就係嗰年參加旅遊台灣blog比賽去花蓮嗰一次囉。可能嗰一次給我的感覺不是旅遊而是工作,所以覺得比較沒趣。
    [1733回覆01/24/2012 22:32:42]同意。
    [版主回覆01/24/2012 21:59:11]我諗一個人去玩, 最大既好處係只要跟自己既喜好去編排行程就可以, 冇咁多限制... 累既時候可以瞓晏啲, 冇mood既時候可以減少行程, 齋四處遊蕩都得. 唔好處係開心既時候, 或者見到美景既時候, 唔可以即刻同人分享囉.

    回覆刪除