2012年4月16日星期一

Day 6 (Part 2) 17 Dec 2010 FRI 晴

不知為何,兩次來到淡水都是黃昏。今次明明諗住早啲嚟到,可以周圍逛吓,點知...早知唔去嘆朱古力啦,咁難飲。






既然天色已晚,去唔到啲景點,就跟住人潮周圍蕩吓。誤打誤撞搵到呢檔鹹水雞,雞脾一次買3隻比較便宜,只需NT105,單買要NT40再加1條小黃瓜及兩串雞胗,合共NT160











越行越凍,買了件蔥油餅加蛋,NT35,可惜味道普通,但身體有感覺暖了點。





拿著鹹水雞,逛了兩三條街,不知不覺又逛回淡水站,乘捷運回台北車站去。














又在車站對面的KMall逛了逛,分別在DaisoMuji買了點東西,便打道回府了,要返酒店check-in喇。








今晚換了住Double Room,房間面積大啲,除日式客房之外,還是第一次遇到瞓地台的客房呢。














擺好行李、相機袋,開餐喇。嘩,台灣啲蔥好平呀,咁多既。雞脾肉有點韌,但雞皮好脆,從未試過食雞皮食到「索索」聲既,厲害!唯一可惜的是味道不夠,加上蔥太多了,變成只吃到蔥味。論味道,是師大夜市的雞房重地較優。另外,小黃瓜嫩口多汁,超正,可惜只買了一條。雞胗則有點少硬,不過不失。






1 則留言:

  1. 去淡水唔係黃昏最正既咩?
    [版主回覆04/18/2012 22:50:21]我本來想去行吓佢啲景點, 點知去咗兩次都冇機會.

    回覆刪除